har nån sett mitt liv?

Energinivå=0
Vill resa bort, nånstans varmt och bara få vara, inga måsten, ingen press.
Varför ska det skita sig så fort det börjar gå bra för mig, kan jag inte få vara lycklig? bara en liten stund?
Jag saknar, saknar många, saknar mest dig, det finaste som gått på denna jord.
Dansen har tagit över mitt liv,känner mig inte peppad på dans-em längre, känns som om alla bara hatar varandra, inte kul...
blääh behöver verkligen en paus innan jag faller ihop.
här i alla fall ett jättefint halsband (lindex) som jag skulle köpa om jag hade råd, en annan sak jag skulle köpa är en grymt fin stickad långklänning från h&m..men det får väl bli nästa måndad, när det blir lite cashflow av studiebidraget,yey..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0