mamma

Du har en tendens att glömma när du hittar något lite bättre. Du glömmer vad som egentligen betyder något. Att jag alltid kommer finnas där är faktiskt inte sant, även om det i praktiken är så. Jag vill att du ska vara lycklig, javisst, men du rymmer från verkligheten. Du vill att jag följer efter, lämna min värld, min verklighet. Du säger att jag gör dig bakbunden, på grund av mig så kan du inte få vara lycklig. Men vet du vad mamma, lämna mig, det kanske är bättre så. Vill inte stoppa dig. Du ska vara lycklig och om jag är i vägen så får jag väl kliva åt sidan. Hoppas du lever ett lyckligt liv där borta, hör gärna av dig, men dit bort kommer jag aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0