söndertränadtjejsomärdödstrött

Jag är helt utslagen. Mina muskler skriker av smärta..aj! Men det är fett värt, man känner sig fett snygg dagen efter att man har tränat riktigt! Det är som att man går ner 5 kg på en dag..nice tycker jag..Jag blev otroligt glad och inspirerad när jag läste babykissin's fina inlägg om att alla är fina och att man borde säga det oftare till varandra. Det behövs ju verkligen nu när hösten är på väg och man blir blek(grå/grön) och lite halvt deprimerad. Så..si sådär sju, åtta komplimanger om dagen kan man väl bjussa på. Det ska jag börja med imorgon. Men nu måste jag hoppa i sängen innan jag somnar framför datorn. Puss och kram Sean Banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0