lazy pig

Fredagskvällen skulle ägnas åt att plugga men det hände verkligen inte. Istället åt jag godis, sjöng, dansade och låtsades att jag var en rock stjärna. Borde vetat det om mig själv, lat som en gris är jag.
Det känns som alla helt plötsligt fyller arton, vad händer hära..alla blir helt plötsligt ´vuxna´och jag har tio månader kvar, det är så segt! Jag vill fylla arton och göra mina efterlägntade tatueringar. Det är väl som sagt mest det som jag lägntar efter...här kommer i alla fall lite bilder på andra coola rockstjärnor och lite annat random.

Kommentarer
Postat av: Julia

Fast du är ju en rockstjärna!

2011-01-15 @ 23:47:09
URL: http://upontheroof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0