yesterday´s tomorrow

Dagens:
Musik & Gehörslära första lektion; dem lektionerna brukar sluta med huvudvärk. Ovan att anstränga min hjärna sådär mycket! Men idag gick det ganska så bra. Det var till och med lite kul..
Med en inställd sånglektion åkte sedan jag och Julia till ett ny thairestuarange på Sveavägen. Mumsigt!
Tillbaka till skolan var vi sen tvugna att åka för lite lovely matte B och tillsist körsång. Mkt estetisk dag.
Efter skolan var det tänkt att jag skulle pumpa på gymmet..Jag var på gymmet men pumpade inte. Väldigt lat idag! På vägen hem trängde jag in mig i tunnelbanan. Stod under en kille armhåla, hade någon annans ölmage tryckades i sidan och hade halvt lite andnöd. Jag älskar när sånt händer. Lite trångt på tunnelbanan har väl ingen nåt emot!
Väl hemma började jag spela in lite covers. Kanske borde lägga upp någon här någongång..hmm...
Nu blire natti natti, sov så gott läsare!


Kommentarer
Postat av: Julia

<3



Och lägg upp covers!!!!!!!!!!

2011-02-01 @ 08:16:07
URL: http://upontheroof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0