God Jul

Nu är klockan snart halv 1 och om några timmar ska jag upp och fira min "första" julafton med pappa för att sedan åka till mormor och träffa mammas släkt, lite stressigt kanske men att ha skilda föräldrar blir också tradition, hur många får fira julafton 2 gånger på ett år liksom.
Shit vad det är skönt med lov nu, gick runt som ett känslomonster i flera veckor, allt har verkligen runnit av mig dem här senaste dagarna. Ingen trevlig upplevelse men så här efteråt är jag bara verkligen tacksam att allt kom fram, det är så jobbigt att gå runt och bära på sånt..nu är det bara att resa sig upp igen, -det som inte dödar dig gör dig starkare, väldigt klyschigt men väldigt sant.

Kommentarer
Postat av: Li

DU är bäst! <3

2010-12-24 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0