-tisdag: 22:27

Det har varit en helmysig dag i humlan i sällskap av Julia o Li. Vi fick vara med om gratis lektioner i foxtrot och gratis fanta, haha. Vi har även läkt våra hjärtan tillsammans med massa låtskrivande. Som Julia säger: delad sorg är halva sorgen att bära o delad glädje är dubbel glädje. Blev väldigt inspirerad efter dagen i humlan så, så fort jag kom hem så började jag skriva på låttexter, det var skönt att det flödade på, att jag inte ens behövde tänka på vad pennan skrev, det har nämligen inte varit så på mycket länge.. Jag vet inte riktigt hur många låtar jag har börjat skriva på men jag vet att jag inte avslutat någon.., men den här gången lyckades jag faktiskt börja och avsluta en låt på en dryga timme, bra jobbat tycker jag!
Nu ska jag logga in på facebook o se om jag har fått några notifications, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0