Fredag 11.06.10

Idag springer treorna ut på Kulturama fria gymnasium, skulle åkt dit o titta på men har ingen vidare  lust att stå i spöregn..tycker lite synd om dem som måste springa ut i det här vädret men vi får hoppas att solen kommer fram snart. Annars så hade jag tänkt att börja packa till spanien idag, jag har allt jag behöver förutom en bikini underdel...jag kan verkligen inte hitta någon jag tycker är snygg o som matchar min bikini topp, i-landsproblem.
Jag hoppas även på att jag kan ta med mig min fina dator till spanien, ska försöka ta massor av fina bilder o uppdatera så mycket jag kan o orkar med, nu ska ta tag i mig själv o göra mig lite fräsh, kanske en dusch skulle sitta fint...ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0