Tisdag 08.06.10

Liten uppdate...
De senaste dagarna, fre,lör,sön,mån har varit chilliga; varit på min kusins studentmottagning, träffat min fina fallis o bara försökt att ta det lugnt..därför har det inte blivit av att skriva så mycket på bloggen.
  Nu är det den sista veckan som jag går i 1an på kulturama gymnasium, det känns både lättande men även lite sorgligt. Vill nämligen inte gå i tvåan det känns så bra att vara 1a, att vara en av dem nya, i tvåan är man liksom i mitten, inget nytt händer...
  Måste säga att jag mår ganska bra nu. Tack till min eme, du piggar verkligen upp mig med ditt underbara skratt! 

Har egentlign inte tid att skriva.. måste nämligen be vaktis att knipsa upp mitt lås, så...!ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0